Friday 5 June 2015

Throwback E-day

hari ni meh kita acah baling belakang sikit...uhuhu...

23 november 2014 ..
 Alhamdulillah , selamat bergelar tunang orang..
Walaupun
Sesuatu yang tanpa dirancang dengan lama,
tanpa bercinta
Tanpa declare couple 
tanpa dating 
tanpa panggilan manja,
hanya dengan panggilan 'pakcik dan makcik '
tanpa kenal rapat
tanpa bertegur sapa di luar
 
Aku dan dia selamat bertunang...

Jodoh itu rahsia Allah..

Alhamdulillah...
our first picture ..

Saya bangga dengan awak dear fiance, 
awak sanggup jumpa ma and abah
untuk pinang saya,

And pagi tu la, saya dengan muka mamai baru bangun tidur 
ma tanya, saya nak tak dekat awak, ahaha..
time 
.......
and saya semesti nya tak tahu nak cakap apa kan, sebab terkejut kot...
saya cuma boleh cakap,
entah la...

,,,,,,,,,,,,,
Selepas tunang baru kita bercinta kata nya...uhuhu..
and now alhamdulillah kita sama sama untuk kenal satu sama lain...

Semoga ikatan kita ini , kita jaga sehingga ke jinjang pelamin dan inshAllah sehingga ke jannah.....




...,,,
Dear fiance, 
Saya ingat lagi,
bila awk ckp i love u, tapi saya macam tak nak reply i love u too...
saya cuma cakap 'sama la'
Time tu saya baru belajar untuk terima cinta awak dear...
awak cakap, saya macam tak ikhlas terima awak time tu...ahaha...

Tapi sekarang dont worry, 
I already falling in love with u dear...
.....
semoga kita dapat cipta lebih banyak moment moment indah dalam percintaan kita ni sayang...
lets counting days to our halal days...
InshAllah...


No comments: