Wednesday, 17 October 2012

Tua nyerr ..

Hoiiii hoiii...
Yo wasup...
Ape cer...

Tua tua rua...sape yang tua nyerr...
Nak tau tak...
Lau nak mehh sini mehh nak bagi tau sikettt...
Budak yang kat bawah niehh laa yang nampak dah tua bebenor bile pkai spek mata tau

ishhh tak suke nyerr laa bile muke nampak tua padahal umur mude lagi, baru 19 kan...tapi kan, lau dapat babyface kan best ...ehh jap2 mcm tak bersyukur lak an bile ckp mcm tu..tapi kan kalau nak tau kan yang sebenarnya dila dah cukup bersyukur sgt tau muke dila mcm nie..ehhh jap jap nak tengok muke dila btl btl, errmnm cute jugakk kan dila ni * ayat budak bangga....ahaksss...



No comments: