Wednesday, 17 October 2012

i love u stupid....

hai haii...
i love u stupid, ape tu....haaa kalau orang yang tak bace novel mesti tak tau kan... tu novel terbaru dari melur jelita, kalau nak tau dengan lebih banyak boleh pergi at SINI !! ... okehhh..
novel ni tebal giler tapi tebal tebal pon tetap dah khatam jugak...ehee~
novel ni best sangat sangat tau sebab bile bace novel nie rase macam kita pon merasai macam kat dalam novel tu...bak kate orang felling lebih...macam dah angau kat abg pedas pon yer,,, ehhee
novel karya melur jelita semua nyer best2 tau...










niee semue gambar ambik dekat google...
terima kasih encik google sebab tolong cari kan gambar nie...
baii


3 comments:

hairie ai said...

Yer ker raff, mmg kaki novel kn...

dylla mn said...

bkn nye kaki novel tapi giler novel

hairie ai said...

Kesian da giler upenye