Tuesday, 24 July 2012

kuihh pulut tikamm.. erkk


halllluuuuu.....
selamat berpose,,,

ehemmm ehemmm tetibe sakit tekak plopp, maklum laa orang pose memang macam g ni kan, ahaks...

mesti pelikk kan tengok tajuk post nie...
kuih pulut tikam, mesti tak pernah dengar kann. ahaaa mehh sini mehh nak bagi tengok gambar kuih tuhh






ahaaa mesti korang akan cakap minah ni salah name kuih minah ni..ahahha tapi sebenarnye kan memang betul pon.. aku memandai sendiri jer buh name kuih 2... kan kuih 2 ade pulut warna merah so aku pon time tuh dengan pandai nye bagi r name kuih 2 kuih pulut tikam...*sebenarnye aku lupe name kuih 2 ape , so aku tibai jer r kasi name 2
pandai kan aku...ohohoho *jap2 nak kembang hidong kejap...
  
tapi kan aku tak suke pon sebenarnye kuih 2...yucks, ta sedap bagi aku la kan...
smpai at sini jer r aku menaip, penat r bulan2 pose ni nak menaip banyak2...
papaiiii :3

No comments: