Sunday 17 June 2012

birthday birthday... my birthday laa









haluuu my pinky...how r u? rindu giler kat kau pinky... maaf kan daku, kerana ke bz an ku buat ku lupa padamu ayt nak jiwang2 la plak kan ahahaha .. okk stopp pas kerinduan ku pada mu pinky... haaa ok skrang nii  aku nak cite psl birthday aku y ke 19th thanks sangat2 kat semue yang sudi wish besday kat aku.. ohmygoddd aku dah semakin tue daa skrang ni, ehh silap2  aku yang dah semakin mude sangat sekarang ni kan kan. ekekeke,  ok now lets start about my birthday! *bape byk kali mule laa ko nie dylla... tapi kan mase birthday aku nie kan  ade mende  y best n ade mende  yang tak best r... nak cite y mane i dlu ehhh... jap2 nak pk duluuu yerrr..... sebelum 2 dengar dan lihat ini video

tik tok tik tok tik tokkk... tapi kan sebelum 2 baik tgk gambar birthday girl 2 dulu kan kan...ohoho

ini diaa datin dylla mn



hurrmmmm......

haa setelah aku mengerah kan otak2 aku untuk memikir kan keputusan ku ini yang maha susah, soalan spm pon tak susah mcm ni tau! spm lagi senang tau dari soalan nie! ehh jap ape yang aku merapu meraban niehh haa!

haa ok kite mule kan dengan yang best best dulu yerr!

1st. aku dapat present dari member aku iatu merangkap kazen aku jugakkk laa walau pon selama 18 tahun aku hidup atas dunie aku tak penah kenal dye! ape punyer teruk sedare sendiri pon tak kenall... ahahaha.. member aku ni kan dye dtg2 kedai aku dye terus letak present pas 2 terus blaa, terkesima aku,ahaha... dah mcm ribut dye nieh tauu... aduhaii, aku tnye r dye soalan kan

dylla say > "earul nape cpt sgt nak balikk, ade pape ke?"
earul say > "earul segan la dila"
dylla say > " la segan dengan sape lak?"
earul say > " segan dengan abh dila la"
ni haa muke pacekk earul yang pemalu sgttt


aduhaaiii...
ape laa ank sedare pon boley segan dengan pacek sendiri kee??
2 laa jarang sgt jumpe kan dah segan yang amat...
okkk stopp psl 2.. sekarang aku nak tunjuk at korg present dye kasi its so cut u knoww!

 its so cutee rightt!
aku suke sggggttt tau...ahhaha
OVERR...ahaha

2nd. n then my lovely bf wish besday to mee..wehhuuu..
this my lovely bff
mr fadzlin mn akuu
 cayanggg lleebbiiuu laa..
ahahaha..
aiyyooo makwe sape laa ni yang over xcitedd nii...

3rd . 2 orang member aku yang tersangat laa sengall...boley plak dah tepat kul 12.00 15/6/12 baru nak wishh...nak jadi org laa kononn...tapi aku sukee sebabb sweet dory nyanyi kan lagu besday utk akuu...ohohoho...

haaa ok sekarang nak cite pasal yang tak best lakkk...

tapi aku rase banyak yang tak best dari best r...

1st. member baek aku yang aku pling sayang iaitu pacekk remy n adik angkatt aku yang gurl 2 tak wish pon besday aku ntak inga pon besday akuu..its so sad u know! aku rase macam aku jer yang over excited ingat besday dorg! tapi dorg tak ingat pon besday akuu... kecikk ati aku tauu..aku tak mintak pon adiah2 dari korang tapi just wish besday aku pon cukup laa, hhuuuwaaa...

2nd. my parents pon tak ingat besday aku..tapi taun nie terase giler r sebab taun lepas ma tak ingat pon jugak tapi ma tadew r wish besday abg2 aku...tapi taun nie ma tak ingat pas 2 boleh plak ma wish besday abg2 akuu... sedeyy nyer... sobs sobbs.. abg lon pon macam tak kisah jer nak wish besday aku walaupon abg cik dah remind dekat dekat dye kan kan...tape laa kite sedar kite sape *ecece ayat nak pasrah lak kan

3rd. aku tak de suara...suara ku rockkk gilerrr ahahha... tak boleh aku nak menghayati panggilan percuma dgn syahdu... ishh tak adil btl! rugi2 dah la setahun sekali jer dapat free call tuh! tapi nak buat mcm mane qadak dan qadar kan...so aku redha jer laa..

4th. mase besday aku jugak laa kepale ni mcm nak sakittt sangatt au tapi nasib baik aku mkan ubat awal2..ohohoho,,, terer kan akuu..

5th... jap nak pikir, rase2 macam ade lagi tapi lupe r...kan daye ingatan aku ni terlalu kuat 2 yang jadi mcm nie tuhhh...
n aku nak share gambar anak sedare aku yang tiut miut tuhh


muuahh muaahhh...acik dila sayang fatnin lerr... tetibe rindu lak at fatninnn niehh...
ok selesai sudaaa cite aku hari niee

No comments: